Podrška

S obzirom na rasprostranjenost naše mreže na čitavoj teritoriji BiH, veliki značaj pridajemo funkcionalnosti, bezbjednosti i nesmetanom radu kako sa postojećim tako i sa novim komitentima. Formirali smo službe:

  • distributivno-tehničku službu
  • servisnu službu
  • call centar

Zaposleni u distributivno-tehničkoj službi pružaju sve dodatne informacije korisnicima, uvažavaju njihove potrebe i odgovaraju na dodatne zahtjeve, svakodnevno su na terenu i u mogućnosti su da zamjene neispravan aparat u roku od 24 sata tako da su zastoji u radu svedeni na minimum.

Posjedujemo servis sa opremom i rezervnim djelovima za sve vrste intervencija vezane za rad mreže i mPOS terminala

Call centar dostupan je za sva pitanja i pomoć u radu svaki radni dan uključujući i subotu.

Prednosti prodaje prepaid dopuna putem mPOS terminala

  • Mogućnost pojedinačne e-dopune je u proizvoljnim iznosima od 2 KM do 50 KM.
  • mPOS terminali na korištenje dobiju komitenti potpuno besplatno, čime se smanjuju troškovi distribucije prema prodajnim mjestima - do krajnjeg potrošača.
  • Terminali komuniciraju preko GPRS-a mobilne telefonije, te im nije potrebna telefonska linija, posjeduju vlastito baterijsko napajanje, imaju mogućnost ugradnje 4 SIM kartice, mala potrošnja papira i el.energije.
  • Brzina - prosječno vrijeme za izvršenje transakcije je 2-4 sec.
  • Transakcije preko terminala su zaštićene četvorocifrenim PIN kodom dodijeljenim svakom prodavcu čime je onemogućena svaka vrsta prevare.
  • Informativnost - različite vrste izvještaja. Korisnici terminala mogu da dobiju zbirno dnevne, sedmične i mjesečne izvještaje.

Da bi postali korisnici naših usluga neophodno je da ste registrovani kod nadležnog organa RS, Brčko Distrikta ili Federacije BiH (rješenje o registraciji, JIB/PDV broj) i da raspolažete sa prodajnim objektom.



financ-logo-mali